Władze Wydziału
Szanowni Państwo,
podajemy terminy urlopów i nieobecności władz dziekańskich w okresie wakacyjnym:
- dziekan dr hab. Violetta Wróblewska, prof. UMK: od 19 sierpnia do 7 września 2024 r.
- prodziekan ds. studenckich dr hab. Marzenna Cyzman-Eid, prof. UMK: od 29 lipca do 22 sierpnia 2024 r.
- prodziekan ds. kształcenia dr hab. Piotr Sadkowski, prof. UMK: od 8 lipca do 19 sierpnia 2024 r.; od 5 września do 6 września 2024 r.
- prodziekan ds. współpracy z zagranicą, organizacji i rozwoju dr hab. Andrzej Moroz, prof. UMK: od 20 czerwca do 24 czerwca 2024 r.; od 4 lipca do 5 lipca 2024 r.; od 22 lipca do 14 sierpnia 2024 r.
Dziekan
dr hab. Violetta Wróblewska, prof. UMK
tel. +48 56 611-35-11
e-mail: viola@umk.pl
Collegium Maius
ul. Fosa Staromiejska 3
pokój 117
Dyżury:
- poniedziałek 9.30-11.30
- czwartek 10.00-12.00
Uwaga! Urlop wypoczynkowy w okresie:
- od 19 sierpnia do 7 września 2024 r.
Dziekan odpowiada za wszelkie sprawy związane z funkcjonowaniem Wydziału, a w szczególności:
- reprezentuje Wydział na zewnątrz w ramach upoważnienia udzielonego przez Rektora;
- dysponuje środkami finansowymi Wydziału;
- sprawuje nadzór nad działalnością jednostek organizacyjnych Wydziału;
- koordynuje prace nad strategią rozwojową Wydziału;
- realizuje politykę kadrową Wydziału (konkursy, awanse, urlopy, …);
- nadzoruje procedury oceny nauczycieli akademickich;
- nadzoruje sprawy dyscyplinarne nauczycieli akademickich;
- nadzoruje badania naukowe prowadzone na Wydziale;
- nadzoruje rozwój kadry naukowej (staże, urlopy naukowe, stypendia doktorskie, habilitacyjne, etc.);
- nadzoruje sprawy nagród ministra i rektora, wyróżnień oraz odznaczeń uczelnianych, resortowych i państwowych;
- nadzoruje pracę bibliotek funkcjonujących na Wydziale;
- nadzoruje gospodarkę aparaturą naukowo-badawczą;
- nadzoruje działalność wydawniczą na Wydziale.
Prodziekan ds. studenckich
dr hab. Marzenna Cyzman-Eid, prof. UMK
e-mail: mcyzman@umk.pl
Collegium Maius
ul. Fosa Staromiejska 3
pokój 115
tel. +48 56 611-35-13
Collegium Humanisticum
ul. Bojarskiego 1
pokój C.2.22
tel. +48 56 611-35-86
Dyżury:
Dyżury prodziekan ds. studenckich w okresie od 17 czerwca do 19 lipca 2024 r. odbywają się w poniedziałki w godzinach od 9.00 do 11.00 w pokoju 113 lub 115 Collegium Maius.
Uwaga! Urlop wypoczynkowy w okresie:
- od 29 lipca do 22 sierpnia 2024 r.
Prodziekan ds. studenckich:
- nadzoruje sprawy studenckie: kwestie regulaminowe, urlopy, pomoc materialną, koła studenckie, program Erasmus+, praktyki, staże;
- przygotowuje plany i decyzje rekrutacyjne;
- współpracuje z samorządem studenckim;
- prowadzi współpracę z otoczeniem zewnętrznym w zakresie spraw studenckich: praktyki, wolontariaty, staże, wizyty studyjne etc.;
- inicjuje i koordynuje pozyskiwanie studentów z zagranicy.
Prodziekan ds. kształcenia
dr hab. Piotr Sadkowski, prof. UMK
e-mail: Piotr.Sadkowski@umk.pl
Collegium Maius
ul. Fosa Staromiejska 3
pokój 115
tel. +48 56 611-35-13
Collegium Humanisticum
ul. Bojarskiego 1
pokój C.3.42
tel. +48 56 611-35-73
Dyżury:
poniedziałek 17 czerwca, 12.00-15.00 dyżur prodziekański (Collegium Maius)
czwartek 20 czerwca, 9.00-10.00 dyżur prodziekański (Collegium Humanisticum) / 10.00-11.00 konsultacje (Collegium Humanisticum)
poniedziałek 24 czerwca, 12.00-15.00 dyżur prodziekański (Collegium Maius)
czwartek 27 czerwca, 9.00-10.00 dyżur prodziekański (Collegium Humanisticum) / 10.00-11.00 konsultacje (Collegium Humanisticum)
poniedziałek 1 lipca, 9.00-12.00 dyżur prodziekański (Collegium Maius)
czwartek 4 lipca, 9.00-10.00 dyżur prodziekański (Collegium Humanisticum) / 10.00-11.00 konsultacje (Collegium Humanisticum)
URLOP WYPOCZYNKOWY: 8 lipca – 19 sierpnia 2024 r.
środa 21 sierpnia, 12.00-15.00 dyżur prodziekański (Collegium Maius)
czwartek 22 sierpnia, 9.00-10.00 dyżur prodziekański (Collegium Humanisticum) / 10.00-11.00 konsultacje (Collegium Humanisticum)
poniedziałek 26 sierpnia, 12.00-15.00 dyżur prodziekański (Collegium Maius)
czwartek 29 sierpnia, 9.00-10.00 dyżur prodziekański (Collegium Humanisticum) / 10.00-11.00 konsultacje (Collegium Humanisticum)
poniedziałek 2 września, 12.00-15.00 dyżur prodziekański (Collegium Maius)
URLOP WYPOCZYNKOWY: 5-6 września 2024 r.
poniedziałek 9 września, 12.00-15.00 dyżur prodziekański (Collegium Maius)
czwartek 12 września, 9.00-10.00 dyżur prodziekański (Collegium Humanisticum) / 10.00-11.00 konsultacje (Collegium Humanisticum)
poniedziałek 16 września, 12.00-15.00 dyżur prodziekański (Collegium Maius)
czwartek 19 września, 9.00-10.00 dyżur prodziekański (Collegium Humanisticum) / 10.00-11.00 konsultacje (Collegium Humanisticum)
poniedziałek 23 września, 12.00-15.00 dyżur prodziekański (Collegium Maius)
poniedziałek 30 września, 12.00-15.00 dyżur prodziekański (Collegium Maius)
Prodziekan ds. kształcenia:
- nadzoruje proces dydaktyczny i jego dokumentację: zmiany w planach i programach studiów, tworzenie nowych kierunków, specjalności, studia nauczycielskie, studia podyplomowe, kursy;
- współpracuje z koordynatorami kierunków;
- koordynuje przygotowanie dokumentacji związanej z akredytacją kierunków studiów;
- nadzoruje działania związane z ewaluacją zajęć dydaktycznych (hospitacje, analiza ankiet studenckich);
- nadzoruje przydział zajęć dydaktycznych;
- zawiera umowy cywilno-prawne na prowadzenie zajęć dydaktycznych.
Prodziekan ds. współpracy z zagranicą, organizacji i rozwoju
dr hab. Andrzej Moroz, prof. UMK
tel. +48 56 611-35-13
e-mail: amoroz@umk.pl
Collegium Maius
ul. Fosa Staromiejska 3
pokój 115
Dyżury:
- poniedziałek 10.00-12.00
- wtorek 8.00-10.00
Uwaga! Urlop wypoczynkowy w okresie:
- od 20 czerwca do 24 czerwca 2024 r.;
- od 4 lipca do 5 lipca 2024 r.;
- od 22 lipca do 14 sierpnia 2024 r.
Prodziekan ds. współpracy z zagranicą, organizacji i rozwoju:
- monitoruje realizację strategicznych celów Wydziału;
- nadzoruje i koordynuje wydziałowy system zapewniania jakości (monitorowanie losów absolwentów, współpraca z Biurem Karier, inicjowanie działań poprawiających jakość itd.);
- koordynuje sprawy związane z organizacją konferencji naukowych;
- inicjuje, koordynuje i nadzoruje współpracę zagraniczną pracowników Wydziału;
- inicjuje, koordynuje i nadzoruje współpracę Wydziału z otoczeniem zewnętrznym;
- inicjuje i koordynuje pozyskiwanie funduszy zewnętrznych;
- inicjuje, koordynuje i nadzoruje działalność pracowników Wydziału w zakresie komercjalizacji badań naukowych;
- wspiera i monitoruje aktywność grantową pracowników Wydziału;
- koordynuje działania promocyjne Wydziału;
- nadzoruje sprawozdawczość Wydziału.