Kontakt Fosa Staromiejska 3, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 3510
e-mail: Dziekanat_Human@umk.pl

List do Pracowników WH: organizacja dydaktyki w semestrze letnim

Zdjęcie ilustracyjne

Toruń, 21 stycznia 2021 r.

 

Szanowni Państwo,

dnia 19 stycznia 2021 r. weszło w życie Zarządzenie nr 3 Rektora UMK w sprawie organizacji kształcenia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu w semestrze letnim w roku akademickim 2020/2021.

Uprzejmie proszę wszystkich Państwa o zapoznanie się z treścią Zarządzenia.

Na Wydziale Humanistycznym UMK w semestrze letnim wszystkie zajęcia będą prowadzone w trybie zdalnym, zgodnie z ustalonym przez Dziekana tygodniowym harmonogramem, w terminach wyznaczonych dla każdej grupy dydaktycznej.

Po zakończeniu semestru letniego raporty z wykonanych zajęć dydaktycznych, według modelu w załączonej tabeli (załącznik nr 1), należy złożyć kierownikom katedr (a w przypadku doktorantów i pracowników spoza Wydziału Humanistycznego koordynatorom kierunków). Kierownicy katedr i koordynatorzy proszeni są o przesłanie zebranych raportów na adresy Anna.Osielska@umk.pl i Piotr.Sadkowski@umk.pl do 30 czerwca 2021 r.

Przypominam, że analogiczne raporty (załącznik nr 2) należy złożyć po zakończeniu zajęć w bieżącym semestrze. Kierownicy katedr i koordynatorzy raporty pracowników z zajęć zrealizowanych w semestrze zimowym przekazują na wyżej wskazane adresy do 1 marca  2021 r.

 

Z wyrazami szacunku

Dr hab. Piotr Sadkowski, prof. UMK
Prodziekan ds. Kształcenia

List
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2

pozostałe wiadomości